سردار ويسي: شهید چمران یک شخصیت برجسته و نابغه عصر بود
 
خدا بود و دیگر هیچ نبود
شهید دکتر مصطفی چمران

 به گزارش خبرگزاری فارس ، عبدالله ویسی ادامه داد: چمران ضمن اینکه پیرو امام بود، همیشه خطر پذیر بود و در مسیرهای پرمخاطره حضور پیدا می کرد و تحصیلات خود را در آمریکا به پایان رساند، در سال 42 به الجزایر رفت، بعد از مدتی به مصر و در آنجا آموزش‌های خوب نظامی دید و سپس به لبنان رفت، امام ایشان را به امام موسی صدر معرفی کرد و از وجودش در لبنان استفاده شد، به طوری که چمران امروز در لبنان بیش از ایران شناخته شده و اثرات خدماتش در همه جا مشهود است.

 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمانشاه چمران را الگویی برای همه برشمرد و افزود: لازم است مدیران ما زندگی جهادی این شهید گرانقدر را مطالعه کنند، چرا که ایشان از تمام جهات نابغه بود و برای انجام کارها، خودش زمان و مکان را تشخیص می‌داد و در همه عرصه‌ها حضور داشت برای همین ما او را به عنوان یک لشکر عظیم می شناسیم.
 
ویسی تصریح کرد: چون اندیشه‌های چمران موثر بود او توانست از امکانات طبیعی مناطق عملیاتی استفاده و موانع عظیمی در مقابل ارتش دشمن ایجاد کند و حرکات او در تمام جهات در پیشبرد اهداف اسلام و انقلاب کاملاً مشخص است.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           

درباره وبلاگ


«روحیه‌ی پر نشاط و دل‌های پاك دانشجویان این امید را به انسان می‌بخشد كه نه به نحو استثنا بلكه به نحو قاعده فرآورده‌ی دانشگاه جمهوری اسلامی چمران‌ها باشند.»
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 57
بازدید دیروز : 43
بازدید هفته : 209
بازدید ماه : 205
بازدید کل : 110637
تعداد مطالب : 112
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1